Skip to main content

Nenechávajte nič na náhodu.

Uzavrite si výhodné cestovné poistenie pre prípad nepredvídaných udalostí.

Bežné ošetrenia vás môžu stať stovky či tisíce eur.

PLÁNUJETE:

→ DOVOLENKU PRI MORI
→ NÁKUPY
→ RODINNÚ NÁVŠTEVA
→ LYŽOVAČKU
→ TURISTIKU
→ PRÁCU V ZAHRANIČÍ
→ CESTU ZA EXOTIKOU

Cestovné poistenie

Čo spadá pod cestovné poistenie?

Cestovné poistenie vás ochráni pred rizikami
– náhleho ochorenia,
– úrazu,
– straty batožiny
– zodpovednosti za škodu inej osobe

Nájdeme vám optimálne cestovné poistenie, či už krátkodobé poistenie alebo cenovo výhodné celoročné poistenie, prípadne ešte výhodnejšie rodinné cestovné poistenie.

Čo sa oplatí viac?
Jednorázové alebo celoročné cestovné poistenie?

Ak cestujete do zahraničia častejšie a vaše výjazdy sú kratšie ako 45 dní, výhodnejšie je uzatvoriť si celoročné cestovné poistenie.

Aké výhody vám to prinesie?
– ste poistený pri každej ceste do zahraničia
– nemusíte myslieť na poistenie pri krátkych výletoch a návštevách
– cena poistenia bude nižšia, ako keď uzatvárate jednorázové poistenie viac krát v roku

Čo je možné pripoistiť?

Poistenie liečebných nákladov (ošetrenia, lieky, hospitalizácia, repatriácia, transporty, doprava a ubytovanie sprevádzajúcej osoby, zuby, zásah horskej služby, riziká súvisiace s terorizmom…)

Asistenčné služby (turistické a lekárske informácie, telefonická pomoc v núdzi, tlmočenie, preklady…)

Poistenie právnej ochrany

Úrazové poistenie (trvalé následky úrazu a smrť následkom úrazu)

Poistenie zodpovednosti za škodu (na zdraví a na majetku, finančné škody)

Poistenie batožiny (poškodenie, krádež)

Poistenie oneskorenia a zrušenia letu

Poistenie rizikových športov

Poistenie storna cesty

Poistenie manuálnych pracovných ciest

Poistenie technickej asistencie

Aké zľavy môžem získať?

Pri cestovnom poistení sú v ponuke rodinné balíčky a tiež zľavnené produkty pre poistencov zdravotnej poisťovne Dôvera.

Kedy mám nahlásiť udalosť?

Mnohí robia chybu, že nahlásia udalosť až po návrate domov. Ale to je už neskoro. Každú poistnú udalosť je potrebné nahlásiť hneď. Vyhnete sa tak zbytočným problémom s preplácaním vzniknutej škody.

Každý klient dostane pri uzatvorení poistenia asistenčnú kartičku, na ktorej je kontakt na asistenčnú službu, kde je potrebné zavolať v prípade, že sa niečo stalo.

ČO VÁS ZAUJÍMA?

→ Čo spadá pod životné poistenie?

Cestovné poistenie vás ochráni pred rizikami
– náhleho ochorenia,
– úrazu,
– straty batožiny
– zodpovednosti za škodu inej osobe

Nájdeme vám optimálne cestovné poistenie, či už krátkodobé poistenie alebo cenovo výhodné celoročné poistenie, prípadne ešte výhodnejšie rodinné cestovné poistenie.

→ Celoročné alebo jednorázové?

Ak cestujete do zahraničia častejšie a vaše výjazdy sú kratšie ako 45 dní, výhodnejšie je uzatvoriť si celoročné cestovné poistenie.

Aké výhody vám to prinesie?
– ste poistený pri každej ceste do zahraničia
– nemusíte myslieť na poistenie pri krátkych výletoch a návštevách
– cena poistenia bude nižšia, ako keď uzatvárate jednorázové poistenie viac krát v roku

→ Čo sa dá pripoistiť?

Poistenie liečebných nákladov (ošetrenia, lieky, hospitalizácia, repatriácia, transporty, doprava a ubytovanie sprevádzajúcej osoby, zuby, zásah horskej služby, riziká súvisiace s terorizmom…)

Asistenčné služby (turistické a lekárske informácie, telefonická pomoc v núdzi, tlmočenie, preklady…)

Poistenie právnej ochrany

Úrazové poistenie (trvalé následky úrazu a smrť následkom úrazu)

Poistenie zodpovednosti za škodu (na zdraví a na majetku, finančné škody)

Poistenie batožiny (poškodenie, krádež)

Poistenie oneskorenia a zrušenia letu

Poistenie rizikových športov

Poistenie storna cesty

Poistenie manuálnych pracovných ciest

Poistenie technickej asistencie

→ Aké zľavy môžem získať?

Pri cestovnom poistení sú v ponuke rodinné balíčky a tiež zľavnené produkty pre poistencov zdravotnej poisťovne Dôvera.

→ Kedy mám nahlásiť udalosť?

Mnohí robia chybu, že nahlásia udalosť až po návrate domov. Ale to je už neskoro. Každú poistnú udalosť je potrebné nahlásiť hneď. Vyhnete sa tak zbytočným problémom s preplácaním vzniknutej škody.

Každý klient dostane pri uzatvorení poistenia asistenčnú kartičku, na ktorej je kontakt na asistenčnú službu, kde je potrebné zavolať v prípade, že sa niečo stalo.

Vyberte si TOP ponuku

VYBERTE SI TOP PONUKU

Spolupracujeme s najväčšími
poisťovňami, preto máte možnosť výberu.

Poistenie môžete uzavrieť:

ONLINE NA WEBE
> pre uzatvorenie kliknite sem
TELEFONICKY
> zavolajte nám na: 0910 123 543
EMAILOM
> monika.kocisova@merkurybroker.sk
OSOBNE NA POBOČKE
> Gorkého 5, Spišská Nová Ves

Monika Kočišová Kalafutová

Oblastný riaditeľ

POISTENIE MÔŽETE UZAVRIEŤ:

ONLINE NA WEBE
> pre uzatvorenie kliknite sem
TELEFONICKY
> zavolajte nám na: 0910 123 543
EMAILOM
> monika.kocisova@merkurybroker.sk
OSOBNE NA POBOČKE
> Gorkého 5, Spišská Nová Ves

Monika Kočišová Kalafutová

Oblastný riaditeľ

Ďalšie produkty

POISTENIE
NEHNUTEĽNOSTÍ

POISTENIE
DOMÁCNOSTI

POVINNÉ
ZMLUVNÉ POIST.

HAVARIJNÉ
POISTENIE

POISTENIE
OSÔB

ŽIVOTNÉ
POISTENIE

POISTENIE
ZODPOVEDNOSTI

POISTENIE
PODNIKATEĽOV

ĎALŠIE PRODUKTY:

POISTENIE
NEHNUTEĽNOSTÍ

POISTENIE
DOMÁCNOSTI

POVINNÉ
ZMLUVNÉ POIST.

HAVARIJNÉ
POISTENIE

POISTENIE
OSÔB

ŽIVOTNÉ
POISTENIE

POISTENIE
ZODPOVEDNOSTI

POISTENIE
PODNIKATEĽOV

Potrebujete viac info?

Zašlite nám váš kontakt a budeme vás obratom kontaktovať.

POTREBUJETE VIAC INFO?

Zašlite nám váš kontakt a budeme vás obratom kontaktovať.